Rules      FAQ       Register        Login
It is currently November 15th, 2019, 1:22 pm

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: AC/DC
PostPosted: June 16th, 2005, 12:07 pm 
Istari
Istari
User avatar

Joined: 05 June 2005
Posts: 2512
Location: England

Offline
I give you Mr Angus Young:
Image
Image

This band is one of the greatest ever. Hard rocking that's straight to the point. My kind of music :-D


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 16th, 2005, 12:16 pm 
Half-elf
Half-elf
User avatar

Joined: 04 June 2005
Posts: 826
Location: Where ever my imagination takes me....

Offline
AH! AC/DC! Great band! Very awesome band! Love Bomb...Back in Black....OOH! And Rock And Roll Ain't Noise Pollution!


AC/DC - Rock And Roll Ain't Noise Pollution


Hey there, all you middle men
Throw away your fancy clothes
And while you're out there sittin' on a fence
So get off your ass and come down here
'Cause rock 'n' roll ain't no riddle man
To me it makes good, good sense

Heavy decibels are playing on my guitar
We got vibrations coming up from the floor
We're just listening to the rock that's giving too much noise
Are you deaf, you wanna hear some more

We're just talkin' about the future
Forget about the past
It'll always be with us
It's never gonna die, never gonna die


CHORUS:
Rock 'n' roll ain't noise pollution
Rock 'n' roll ain't gonna die
Rock 'n' roll ain't no pollution
Rock 'n' roll it will survive

I took a look inside your bedroom door
You looked so good lying on your bed
Well, I asked you if you wanted any rhythm and love
You said you wanna rock 'n' roll instead

We're just talkin' about the future
Forget about the past
It'll always be with us
It's never gonna die, never gonna die

CHORUS

Rock 'n' roll is just rock 'n' roll


Ah!!!!! Good stuff...good stuff.... :punk:

_________________
ImageImageImageImage
ImageImageImage :whistle:


Top
 Profile       WWW            
 
 Post subject:
PostPosted: June 15th, 2006, 8:02 pm 
Rider of Rohan
Rider of Rohan
User avatar

Joined: 10 October 2005
Posts: 152

Offline
Wow...I had to go back far to find this thread! *wipes sweat from forehead* Ok... AC/DC! I love them. Definitely one of my all time favorites. Angus Young is a guitar GOD. Enough said. haha

_________________
ImageImageImage
For those of you who didn't know my user name changed, I used to be Kerplunk. :punk:


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 16th, 2006, 6:12 am 
Istari
Istari
User avatar

Joined: 05 June 2005
Posts: 2512
Location: England

Offline
Thought I'd show you a pic from my AC/DC tribute band's latest gig:

Image

_________________
Image
"Rock N' Roll is the only relgion that never lets you down!" ~ Lemmy Kilmister

[!*#_:]


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 16th, 2006, 4:49 pm 
Rider of Rohan
Rider of Rohan
User avatar

Joined: 10 October 2005
Posts: 152

Offline
That's an awesome picture! I'd love to hear you guys play, but putting my ear up to the screen just makes me look like an idiot. haha Guess that doesn't work. :confused2:


Did what I just said even make any sense? oh well. haha

_________________
ImageImageImage
For those of you who didn't know my user name changed, I used to be Kerplunk. :punk:


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 17th, 2006, 4:15 am 
Istari
Istari
User avatar

Joined: 05 June 2005
Posts: 2512
Location: England

Offline
haha
Well i think I've got some really rough recordings from a gig somewhere...

_________________
Image
"Rock N' Roll is the only relgion that never lets you down!" ~ Lemmy Kilmister

[!*#_:]


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 17th, 2006, 8:13 pm 
Gondorian
Gondorian
User avatar

Joined: 10 June 2005
Posts: 311
Location: Montana

Offline
AC/DC! Yeah! I grew up listening to them...one of my mom's favorite bands...and one of my favorite songs is Rock and Roll Ain't Noise Pollution! Too tired from work to think of any others at the mo

_________________
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v102/ladylembas/edmundban.png" alt="Image hosted by Photobucket.com">
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v102/ladylembas/christianban.png">


Top
 Profile       WWW            
 
 Post subject:
PostPosted: June 18th, 2006, 7:48 am 
Agent of Chaos
Agent of Chaos
User avatar

Joined: 11 August 2005
Posts: 18717
Country: Scotland (xs)
Gender: Female

Offline
If you want blood (You got it) is probably my all time fave AC/DC song.

There was just a big memorial for Bon Scott about a month back in a wee Scottish town called Angus. Unfortunately I wasn't able to make it, but a lot of my mates did and said it was a great day out honouring the man, the legend that is Bon Scott.
I think they're making it a yearly thing..so maybe next year.

_________________
Image


Top
 Profile                  
 
 Post subject:
PostPosted: June 18th, 2006, 4:04 pm 
Custom Rank
Custom Rank
User avatar

Joined: 09 July 2005
Posts: 9460
Location: in the temple of love

Offline
Born To Be Wild... have spent the whole afternoon listening to it. ^^()

_________________
<center>[font=Times New Roman]<img src="http://tinyurl.com/63ongu"><br><br>From sorrow & pain I find my strength ... the more pain I feel, the more I see /// July the 4th 2008, first day of my life...<br><br>I met Eru on September 5th 2006 ♥ (and April 15th 2008!)<br><br>Censorship Causes Blindness</center>[/font]


Top
 Profile       WWW            
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC - 5 hours [ DST ]




Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron




Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Boyz theme by Zarron Media 2003